Re: Monitory 19"

Autor: /// Kaszpir /// (Z.Maczynski_at_zetsa.torun.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 10:54:45 MET DST

> zmienic monitor. Tylko kasa mnie ogranicza...Choc w sumie i tak biore na
> raty.
> Rufik

To tym bardziej kupuj iiYamę VM Pro 454 19".

Napewno się na tym monitorze nie zawiedzisz a jakośc obrazu zrekompensuje
większą kwotę jaką musisz przeznaczyc na monitor. Tym bardzije że to na raty

Według mnie jest to jeden z najlepszych monitorów w tej grupie cenowej.

Jeśli westia wydania trochę większej ilosci gotówki jest dla Cibie problemem
to możesz zwrócić uwagę także na Philipsa 109P ...

--
Pozdrawiam
/// Kaszpir ///