Re: seagate 32 GB > 40 GB

Autor: Paweł T. (pawta*WYWAL_TO*_at_go2.pl)
Data: Thu 01 Aug 2002 - 10:30:15 MET DST

Użytkownik "Kosh" napisał
zgranie

> Kontroler posiada swoj wlasny BIOS (dysk adresowany jest niezalaznie od
> ustawien w Bios-ie plyty glownej).

moze zle sformulowalem pytanie...zastanawialem sie, czy po tym jak ruchomi
sie komputer z dyskiem podlaczonym do kontrolera wszystki dane na dysku
zostana, czy po wszystko sie pokaszani w tej chwili mam trzy
partycje...(razem 32 MB a bede mial przeciez 40 GB - czy ten caly sprzet nie
poglupieje?)

--
pa!wel
suknia slubna http://www.allegro.pl/showitem.php?item=6618781