Re: [OT]Re: amd v intel - dlugie

Autor: Piotrek (kick_me_at_o2.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 19:09:53 MET DST

Użytkownik "Maciej "yaq"" <tp.sa_at_wp.pl> napisał w wiadomości

> a tutaj mam taka mala refleksje.... co bylo kilka lat temu? intel, intel,
> intel, amd byly low endem dla beznadziejnych biurowych maszyn do pisania,
> zbili troche kasy produkujac po intelu 486, ale i tak intel byl the
besciak,

Cyrix tez jest najezdzany jak kiedys AMD, moze kiedys bedzie tylko cyrix,
cyrix, cyrix ... :)
A o kyro tez zapewne ktos cos slyszal? Niby taki badziew spotykany w
niektorych tanich kartach grafiki, ale do palmtopow i tego typu malego
ustrojstwa zdobywa coraz wieksza popularnosc, bo tak malo mocy daje, ze wody
na kawe na nim nie ugotujesz ;).