MICRO-STAR MS-6323- czy wszysko ok?

Autor: Paff (paff_at_iq.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 16:37:00 MET DST

Drodzy użytkownicy płyty MICRO-STAR MS-6323 albo eksperci (albo oba na raz)!
Niedawno kupiłem ww. płytę i mam pytanie z nią związane.

Sytuacja jest następująca:
Komputer jest wyłączony, a kabel zasilający podłączony jest do filtra. Jak
włączam filtr to na chwilę (około 1~1,5 sekundy) włącza się zasilacz w
komputerze, wiatrak od procesora i dysk twardy itd. poczym wszystko z
powrotem się wyłącza. Jak naciskam przycisk na obudowie komputer normalnie
się uruchamia.

Do tej pory miałem już dwie płyty ATXowe i z podobnym zjawiskiem nie
spotkałem się ani razu.
I nie wiem, czy jest to normalne czy też jest to przejaw lub zapowiedź
jakiejś choroby płyty.

Pozdrawiam.