Re: Laptopa za ok. 3000

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 16:35:07 MET DST

Użytkownik "Paweł" <pawel178_at_box43.pl> napisał w wiadomości
> Mam zamiar kupić laptop'a za ok. 3000
>
> W promocji jest California Access 6700/VT3 i chciałbym się dowiedzieć czy
> warto, ew. jakiś inny godny polecenia.
>
> Specyfikacja:
> C 1000MHz/HDD 20GB/RAM 128MB/ekran 13.3"/CD/Modem,
> LAN/LiIon(2,2h)/3,1kg/gwarancja 1 rok 3299
> pln
>
> Pozdrawiam grupowiczów i czekam na szybką odp.

Nie kupuj ! mojemu dyr. psula sie kilku krotnie klawiatura, poprostu laptop
nie reagowal na zaden klawisz dopiero po przylaczeniu zewnetrznej myszy PS2
, klawiatura zaczynala pracowac, kilku krotna wizyta w serwisie nie odniosla
skotku, byl to model z procesorem 266 Mhz. Ja jestem zdumiony solidnoscia i
zywotnoscia Toshiby... mam stary (6 letni) laptop model: Tecra 510CDT z
procesorem p133 do tej pory wszystko dziala sprawnie, bardzo dobry CD-Rom,
dobra kolorowa matryca ,dysk, bardzo solidna obudowa i klawisze. Do tej pory
uzywam tego laptopa jako urzadzenie do prezentacji multimedialnych w
polaczeniu z zewnetrznym projektorem komputerowym, nawet ma karte sieciowa:)