Re: Czy Spire 5R238 do Athlona 1700 - bedzie dobry?

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 14:23:12 MET DST

> Daj spokoj aluminiowym titanom - dla takiego procka bierz cos miedzianego
> albo przynajmniej z miedziana wkladka (i nie montuj na jakas tam tasme
> samoprzylepna). Ja mam TB1.2 i Titana TCC-D5TB i jego 3200 obrotow/min nie
> powala...mam prawie 60 st pod obciazeniem.

sam daj spokoj ;-)
po 1 - nie kazdego stac na Volcano 7+ za 150zl
po 2 - 60*C to nic strasznego - temp graniczna Twojego TB to 95*C a do tej
jeszcze daleko
po 3 - A XP 1700+ wydziela mniej ciepla niz TB 1200 - 57W (XP) do 59W (TB)
po 4 - wlasnie ze wzgledu na to 3000rpm ten cooler jest "cichy" - wzrost
predkosci wiatraka wiaze sie ze wzrostem halasu, a najwazniejsze to czy
cooler jest "dobry" decyduje w duzej mierze ksztalt radiatora a predkosc
wentylatora mozna zniwelowac jego wielkoscia (bo tu chodzi o ilosc
pompowanego powietrza)
po 5 - czym mierzyles temp - bo czesto czujniki na plycie pokazuja bzdury np
na Asusach czesto temp jest zawyzana nawet o 10*C
po 6 - moze w Twoim przypadku warto polepszyc cyrkulacje powietrza w
obudowie

pozdrawiam