Re: Jakie napiecie dla PIII 800?

Autor: Zbyszek (zetzzet_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 11:40:08 MET DST

Użytkownik "..::V::U::Q::.." <vuq_at_poczta.fm> napisał w wiadomości
> Mam ustawione 1,75 V. Czy ustawienie napiecia procka ma wplyw na
wydajnosc?
> Czy 1,75 V dla PIII 800 to dobra wartosc? Czy moze mam ustawic wiecej?
> dziekuje

Jak chcesz aby sie wieszal, to 1,6 lub nawet mniej bedzie dobra wartoscia.
Jesli wolisz spalic tego procka, to proponuje cos ponad 1,9. Natomiast jesli
ma po prostu dzialac, to najlepiej 1,7 i z takim wlasnie pracuje moj 800EB
:)

W zasadzie to sie podepne pod watek, bo wg MBMonitora to ma 1,69 - 1,74, i
to chyba duzy rozrzut, i dobry powod aby zmienic obudowe? Wogole od czasu
jak zmienilem obudowe jakos mi zaczely padac rzeczy w kompie - hdd, ostatnio
komp nagle zaczal piszczesc, po wyl/wl nadal, dopiero jak odlaczylem drugi
hdd to poszedl, ale jak go znowu podlaczylem, to tez bylo ok. Kiedys nei
chcial wystartowac i wywalal kolorowe paski na ekranie....Cos mi krasnoludki
broja w kompie.

pzdr
Zbyszek

PS: Tak wstydliwie dodam, ze mam Big Towera z zasilaczem Megabajta.
Wczesniej mialem obudowe Adaxa 235W jeszcze z czasow P166non-mmx.