Re: Asus TUSI-M SIS630 FCPGA - opinie

Autor: slonpn (slonpn_at_wp.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 11:36:28 MET DST

> Niedawno pytalem sie o opinie nt. chipsetow Intel i via (dzieki za Wasze
> opinie)
> mam teraz pytanie nieco konkretniejsze.
> Czy ma ktos z Was plyte Asus TUSI-M SIS630 FCPGA ?
> Jesli sa tu tacy ludzie to prosze o opinie.

Jesli masz mozliwosc, to wez lepiej TUSL2. Kumpel ma sis'a(wymieniona przez
ciebie plyte) a ja intela(Asus TUSL2-C) - ja zero problemow - kumpel
sporadyczne... Przykladowo linux z jadrem 2.2.x chodzil zalosnie - u
wymienionego znajomego zobaczylem wiszacego dwa razy w ciagu 1h debiana!!!
Dopiero 2.5.x praktycznie pozwolilo normalnie pracowac. Nie wiem, czy to
wina plyty, ale nic innego nie przychodzi mi do glowy - W XP jak skala.

Tak na zakonczenie - dlaczego ludzie twierdza, ze platformy intela sa
stabilne? Czy to z powodu procesorow? Czesciowo tez, ale to kwestia glownie
solidnych chipsetow. Jesli rezygnowac z plyt na intelu to moim skromnym
zdaniem lepiej kupic procesor AMD - mysle, ze przykladowo PIV+via vs. XP+via
zdecydowanie na kozysc AMD(stabilnosc podobna, cena i osiagi lepsze).

Ja bym zainwestowal bez zastanowienia w i815.