Re: Monitory 17-tki i 19-tki Samsunga

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 08:35:05 MET DST

> diamondtron - viewsonic to tez pic na wode? :D
> trinitron - miro radius tez? :DD

Nie zrozumiałeś mnie. Pisząc 'reszta' miałem na myśli 'inne rodzaje
kineskopów', a nie 'inne marki monitorów'. Marki, które wymieniłeś, są
oczywiście topowe, ale my tu rozmawiamy o cenach wokół 1kpln, więc nie
wchodzą w grę.

> nie wsadzaj wszystkich do jednego wora bo moze sie kiedys bardzo zdziwic.

j.w

Renoma topowych marek wynika w głównej mierze nie tyle z rodzaju
zastosowanego kineskopu (bo ten musi być z założenia dobry i jest u
poszczególnych wytwórców podobny), co z elektroniki, która ten kineskop
obsługuje i tu jest pewne zróżnicowanie poszczególnych marek.

Arkhan.