Re: TEAC x40 czy lewe Platinum 700 ???!!!

Autor: Witold Przygoda (wprzygoda_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 03:59:41 MET DST

tommygun <tomcat14_at_poczta.onet.pl> wrote:

> Kup inną płytkę 700mb i zobacz czy Twoja nagrywarka ją wypali.

Well... wykonalem szereg prob no i wychodzi raczej na niekorzysc plytek
Platinum 700. Przede wszystkim (nagrywarke mam od niedawna - poprzednio
mialem TEAC x12 i bylem bardzo zadowolony) uswiadomilem sobie, ze nawet te
plytki Platinum (z innych pudelek), ktore sie nagrywaly bez problemu
poprzednio, to nigdy sie nie nagrywaly z predkoscia koncowa maksymalna
x40, bo czas nagrania wahal sie 3 min 20-30 sek, co oznacza na efektywna
predkosc okolo x24. Czyli ze plytki Platinum 700 (oznaczone 1-40 speed)
nie moga byc na TEAC x40 nagrywane x40 - czy ktos potrafi zaprzeczyc?!.

Zrobilem szereg symulacji: zeby widziec efektywna predkosc nagrywania
pod nero wylaczalem 'burn proof' i dawalem 'determine max speed' oraz
'simulate', wtedy sie podczas symulacji pokazuje z jaka chwilowa
predkosca idzie zapis. Felerne Platinum, ktore mi padaja, zaczynaja
poprawnie, x20, potem x24, potem x32, a potem sie nagle cos zalamuje
(okolice 70-80%) i wraca na x24 zamiast wskoczyc na najwyzszy speed.
Konczy sie niepowodzeniem. Dla innych plytek (Verbatim, BTC,
TDK...) symulacja przebiega bez problemu! Co wiecej, dla multispeed
BTK symulowane nagrywanie osiaga na koncu x40 i czas ponizej 3 minut.

Pojechalem z moimi plytkami do innej nagrywarki TEAC x24, efekt
symulowanego zapisu czegos, co mialo blisko 700 MB dal to samo co u mnie,
czyli pad zapisu podczas oprozniania bufora. Co ciekawe, to samo
powtorzone na jeszcze innej nagrywarce, archaiczej TEAC x4 dalo symulacje
pozytywna!

W zwiazku z czym wrocilem do punktu wyjscia, czyli mojej nagrywarki
(TEAC x40) i zaczalem sprawdzac co sie dzieje z Platinum przy roznych
predkosciach... x40, x32, x24, x16 - padalo tak samo.
Dopiero gdy zszedlem na x8 (lub x4) to symulowany zapis na Platinum
przeszedl do konca bez problemu! Koszmar - wyglada na zupelnie zrabana
partie plytek! :(

Czy ktos ma podobne doswiadczenia?

wp