Problem z SounBlasterem

Autor: masterdick (masterdick_at_deletethat.poczta.onet.pl)
Data: Thu 25 Jul 2002 - 03:28:21 MET DST

Witam, mam nastepujacy problem:
Ostatnio zmieniłem plyte na taka, ktora ma zintegrowana karte dzwiekowa.
Niestety, od tego czasu dzwiek w Windowsie 98 jest strasznie trzeszczacy
(nie uzywam tej zintegrowanej karty, bo jest kiepska). Moja karta to Sound
Blaster Audio PCI 128. Na starej plycie takich problemow nie mialem. Dodam
jeszcze, ze w Windowsie XP wszystko dziala tak, jak powinno. Bede wdzieczny
za kazda probe pomocy.

pzdr. masterdick

Jesli chcesz odpisac mi na priv, to zmodyfikuj adres.