Re: Czy warto kupić korek do mojej obudowy? [dlugie]

Autor: benek (benek.benek_WYTNIJTO__at_wp.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 21:25:28 MET DST

> Czyli 8500 ma wentylator?

z tych co widzialem mialy wszystkie

> Tu nie chodzi o uciążliwość. Chcę wyciszyć tak mocno, jak się da wyciszyć
> komputer z Athlonem.

odpowiedz jest 1 - chlodzenie wodne pod warunkiem ze kupisz dobra = cicha
pompke
http://www.siliconvalley.pl/

> I o to mi właśnie chodziło. Czyli korka nie warto kupować.

na 100% nie da sie odpowiedziec ani TAK ani NIE
jak pisalem jezeli halas nie jest wina kiepskiej obudowy to cudow raczej bym
sie nie spodziewal - bedzie ciszej ale niewiele, za to moze byc troche
cieplej, choc to nie jest regula - najwazniesza jest dobra cyrkulacja
powietrza -> odpowiednie rozmieszczenie wiatrakow, dobrze ulozone kable i
okragle tasmy FDD, HDD, CD... (mozna zrobic samemu - ale trzeba byc
dokladnym i cierpliwym zwlaszcz przy cieciu tasm 80 zylowych)

jak chcesz sprawdzic to mozesz kupic ten korek - najlepiej w jakims
sklepie/markecie budowlanym i dodatkowo klej montazowy wodny - m2 korka
(takiego 5mm) to koszt kilku zl, klej okolo 20zl
przykleisz i zobaczysz jak z halasem i temp - najwyzej zerwiesz, a klej moze
przyda sie jeszcze

> Odpada. To Fujitsu.

tez mam jednego Fujitsu 7200rpm i do najcichszych nie nalezy :-(

pzdrawiam