Re: ecs k7vza

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 18:56:57 MET DST

Radosław Popławski <radekp_at_alpha.net.pl>, wrote in

> Tylko wejście mikrofonu.

To jeszcze ze slucham problem :)

> Z drugiej strony MSI ma cichsze wyjście audio.

Praktycznie bez znaczenia.

> Ja nie mam żadnych.

No wlasnie, twerdzisz slepo, ze obie plyty nieczym sie nie roznia.

> Nie chce Ci się poszukać?

Niby dlaczego ja mam szukac? Ty to podajesz wiec powinienes znac zrodlo.

> Nie, nie muszę, to oczywistość.

LOL
Co oczywiste?

> Ach, jak lubię te argumenty "zapewne", "najwidoczniej" -- na
> testowaniu i produkcji jakiego elementu w K7VZA ECS tak zaoszczędził,
> że płyta jest do bani?

Jest gorsza od MSI i to wystarczy. Nie ma czegos takiego jak tanie i
dobre, a juz bardziej nie mozna tego porownywac do produktow o klase
wyzszych.

> ukryć. Czyste uprzedzenie bez żadnych argumentów -- czemu mnie to nie
> dziwi?

Taaa...
Bo to oczywisce ja twierdze k7t turbo i k7vza niczym sie nie roznia...

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!