Re: Który dysk 80 GB ??

Autor: Pawel Boguszewski (pmbogusz_at_f2virt.onet.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 16:42:22 MET DST

Sniper wrote:
[...]
> IBM 60 GB 7200 obr. Bydlak zdechł po dwóch miesiącach. Myślałem, że wyjdę z
> siebie i stanę obok. Wjebało mi 5 lat mojej pracy (gupek: nic nie
> archiwizowałem). Wymieniłem dysk na Seagate Barracuda i z "czułością
> mikrofonu" nasłuchuję wrażliwie jego zachowanie podczas każdego startu i
> zatrzymania. A do firmy kupuję dyski Maxtora i jak na razie pracują, chociaż
[...]

Dlatego ja na pytanie: jaki dysk? odpowiadam: jaki chcesz, ale kup dwa
i jak jestes leniwy zrob mirror, jak nie, to inteligentnie trzymaj wazne
dane, backupy systemu na obu. Obecnie nie wierze w zadna firme, pasc
moze kazdy. Ale zeby dwa jednoczesnie, to juz mniejsze szanse.

--
Pozdrowionka
Pawel Boguszewski