Re: chce cos zlozyc moz doradzicie

Autor: agrest (agresto_at_skrzynka.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 14:15:26 MET DST

> abit.com.tw - sa takie plyty z pelnym wypasem w tym fw.

Taa. Widzialem takiego fajnego abita IT7 z usb 2.0 i firewire. Pewnie go
zakupie.

> ibm nie, maxtor , seagate i moze caviar.

Pewnie jak juz to skonczy sie na maxtorku. Bo do seagate i caviara mam
wrodzony wstret. Od kiedy pamietam zawsze komus te dyski padaly (chociaz
moze tak bylo kiedys). Sam osobiscie posiadalem trzy IBM'y i nie mialem z
nimi najmniejszego problemu.

> gf 3ti 200

ok. przyjmuje do wiadomosci!

> bo ?

bo duzo czesciej odbieram poczte niz mam mozliwosc sprawdzic grupe.

Pozdrawiam i dzieki.