Re: programy do partycjowania

Autor: Sniper (Sniper10000_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 12:37:25 MET DST

Użytkownik "Mariusz Madej" <mmadej_at_poczta.fm.NOSPAM> napisał w wiadomości

> A musi? Na te trochę do spartycjonowania dysku wystarczy mu shareware.
> Zresztą nawet on ma większe możliwości niż widnowsowy fdisk.

Jeśli ktoś potrzebuje programu free, to należy rozmawiać o programach free.
Ja też przychylam się do stwierdzenia, że PMagic jest the best (chociaż raz
rozwalił mi partycję), ale w firmie raczej nie powinno się go używać bez
licencji. Każda utworzona przez niego partycja ma wpis w Boot Recordzie
informujący, że był robiony przy pomocy tego programu. W przypadku kontroli
BSA, można z dyskiem się pożegnać.

Polecam jeszcze fdsik lub gdisk z linuxa. Tekstowe i trudne w obsłudze, ale
free.

Pozdrawiam,
Sniper