Re: kondensatory do plyty glownej

Autor: ZK (bigz_at_go2.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 12:06:37 MET DST

Dnia 2002-07-24 10:36, Użytkownik Sniper napisał:
> co pan miał na myśli, ale faktycznie - założyli inne kondensatory i
> zadziałało. A za naprawę (razem z robocizną) zapłaciłem 50 zł.

U mnie siadla plyta Lucky Star (BX,Slot1) na poczatku nie za bardzo
wiedzialem co jest grane wiec pojechalem do serwisu (oczywiscie nie
autoryzowany) znajdujacego sie na terenie Warszawskiej Gieldy
Elektronicznej i tam po obejzeniu jej sewisant powiedzial ze juz wiec co
jest nie tak i ze naprawa bedzie wynosic 120zl, ewentualnie za 10zl moga
ja odkupic.
Troche wkurzony wyszedlem ale skoro tamten koles cos zobaczyl to co, ja
nie bede gorszy. Popatrzylem, popatrzylem i wypatrzylem spuchniete
kondesatory. Od razu polecialem kupic nowe (zgodne sa tylko odnosnie
pojemnosci), w domu przelutowalem i plyta chodzi na serwerq chodzi jak
nowa ;].
Calosc wyniosla mnie ~3zl + 10min roboty, z tym ze od razu kupilem pare
sztuk na zapas.

--
pozdrawiam, ZK
http://klan.WAW.pl - Counter Strike 4 ever