Re: Intel/AMD plyty i inne... [dlugie]

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Wed 24 Jul 2002 - 00:15:49 MET DST

> Ja wole EPoxa. Jesli chodzi o o/c to ich plyty sa chyba bardziej
> wyuzdane niz MSI ;-)
>
> Pozdrawiam
> GLide

O, drugi raz....:))
Miałem EPoXa, traz mam MSI. W sumie wymieniłem "dla sportu", tzn. przy
okazji (jak już rozkręciłem kompa, żeby wywalić Leadteka GF2Ti na rzecz
szafirka 8500) EPoX, faktycznie, miał wręcz perwersyjne możliwości
kręcenia..., a MSI daje więcej bajerów, no i ma USB 2.0 i RAIDA, z którego,
kuźwa, nie korzystam, bo nie mam nstroju, żeby wpakować do środka drugiego
twardziela, i czasu, żeby pomyśleć, co z tym zrobić :))) (a twardziel -
bydlak - wrzucony do szafy, bo żona się wnerwiła, że drugi miesiąc na biurku
leży....)
eeee tam, idę spać....
pozdro...
sprocket