Re: Instalacja Win 95 z plyty bez napedu cd rom?

Autor: Marcin Dariusz Ozdzinski (mozdzins_at_mion.elka.pw.edu.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 23:35:59 MET DST

PiX <pix_at_o2.pl> wrote:
> A nie da sie tego zrobic np przez kabel drukarkowy? Bo karta sieciowa jest
> tylko w komputerze stacjonarnym a musialbym dokupic do laptopa :)
> A czy dyski laptopowe maja taka sama wtyczke co zwykle? To moze bym
Raczej nie w laptopach zwykle stosowalo/stosuje sie dyski 2,5 cal ktore maja
zlacze 44 pinowe (na tych 4 "nadmiarowych" jest zasilanie)
> podlaczyl dysk od laptopa do komputera stacjonarnego i tak zainstalowal a
> pozniej bym tylko spowrotem wlozyl dysk.
Mozna tak zrobic o ile bedziesz mial przejsciwke 44 piny na 40 (zwykly IDE)
Sama przejsciowka nie jest zbyt droga bo stosowano ja w Amigach 600/1200 do
podlaczania dysku 3,5 do kontrolera na plycie ze zlaczem do dysku 2,5 cala
ALE ma jeden niezwykle istotny w twoim przypadku feler : zyly 41-44 na
ktorych powinny byc napiecia zasilajace dysk sa uciete i trzeba by do nich
podpiac odpowiednie napiecia z zasilacza PC.
Bez urazy ale sadze ze nie poradzilbys sobie z tym tak latwo wiec nie
kombinuj i pobaw sie z siecia.
BTW jakis czas temu w ofercie Media-Markt byly kart sieciowe PCMCIA za 80
PLN !!!
Moze jeszcze je maja ??? IMHO warto taka miec w laptopie zwlaszcza takim bez
CD :))