Re: Winna jest p造ta czy karta graficzna???

Autor: PiX (pix_at_o2.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 23:28:14 MET DST

Z tymi divxami to masz to samo co moj kolega :)
I w koncu okazalo sie po kilku wizytach w serwisie ze jakies tam podzespoly
nie dzialaly dobrze z plyta (ECS k7vza) I w koncu wymienili mu ta plyte na
ECS k7s5a i wszystko bylo dobrze.

Ale ja tez mam k7s5a i u mnie znowu byly takie przypadki na XP ze ja
wylaczam komputer a on sie restartuje ale samo przeszlo tylko ze znowu co
jakis czas nie dziala mi klawiatura i myszka i juz 3 razy zapomnial
wszystkie ustawienia Biosu.

Dochodze do wniosku ze zle zrobilem kupujac najtansza plyte ECSA :)

Pozdrawiam