Czemu nie chodzi????

Autor: Markus (markjus_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 23:08:55 MET DST

Witam!
Czy ktos moze mi pomóc rozwiązac nastepujący problem:
Kupiłem nowa płyte ECS K7VTA3 na via KT266A, Athlona 1600+, dysk SeagateU6
40 GB, karte graficzną ATI 7000 TV-out, modem Pentagram HEX II, DVD LG z
nagrywarką i drukarrke HP 840C, wszystkie te części umiesciłem w nowej
obudowie. Jednak moje szczęście nie trwało długo. Po zinstalowaniu Win XP
najpierw wszystko było OK, ale po kilku uruchomieniach i zamknięciu systemu
zaczęło dziac sie cos dziwnego. Po nacisnieciu w Win XP przycisku wyłącz
komputer maszyna sie nie wyłacza lecz restartuje. Podabnie dzieje sie pod
win ME. Czy ktos moze mi powiedziec co zrobiłem nie tak. Może jest to
problem zworki, albo ustawienia w biosie, a może źle podłączyłem kabelki, a
moze płyta jest walnięta? Prosze o pomoc!!!!! Aha jak odinstaluje modem,
albo w biosie wyłącze "Power by PCI" card to wszystko jest OK. A na dodoatek
w kazdym przyapdku komp wiesz sie na DivX-ach, pomimo ze wszystkie innie
testy graficzne przechodzi bez problemu.