Re: dlaczego nie chodzi!??

Autor: GLide (glide_at_terramail.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 22:53:08 MET DST

On Tue, 23 Jul 2002 08:40:07 +0000 (UTC), Krzysiek
<silverman_at_oldschoolmotherfucker.com> wrote:

>Z Asus i Abitem na czele :>>>
Powiedz to mojemu A7V133 :-))))))))

>Jak to ladnie ujeles... "narowisty" :)
Ale niejednokrotnie da sie oblaskawic. :-)

>No tylko jak bys nie pamietal to problem byl na roznych plytach bez
>wzgledu na producenta. Mozliwe ze wina jakiegos polaczenia elemtow (plyta,
>k.graf, ram). I pomgalao wylaczenie agp x4 i f/w a jak bys nie pamietal to
>duza kupa ludzi miala problem z wlaczeniem agp x4.
Duza to nie wszyscy :-) Ja nie ma takiego problemu. Fast writes tez
dziala - w zasadzie wlaczylem wszystko co mogloby miec jakikolwiek
wplyw na wydajanosc i jest stabilnie. (i oczywiscie podkrecilem to i
owo :-)

>A co bys chcial zeby sie wieszalo ;)
Nieeeeeeeee! :-) Nie mam czasu pierniczyc sie z ciagle padajcym
kompem.

>Krotka pamiec? :)
Raczej malo ;-)

Pozdrawiam