Re: jak odzyskac zmazaną tablice partycji

Autor: Slawek [am-pm] (sl_d_at_poczta_KROPKA_onet.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 21:56:09 MET DST

Użytkownik "koko" <spam_out_kociako_wywal_at_poczta.onet.pl> napisał:

> [...............] po restarcie mam
> czysciutki
> dysk bez partycji ;(((
> [...............]
> Zatem czy jest jakis program do odzyskania danych z mojego dysku i jesli
> tak
> to gdzie mozna takowy kupic lub sciagnac (jesli free).

Wypróbuj (na własną odpowiedzialność) darmowy program ze strony:
http://www.terabyteunlimited.com/utilities.html
nazywający się "MBRWork 1.07a". Służy do "zabawy" Master Boot Record",
a tutaj właśnie mieści się tablica partycji. Można wykonać kopię zapasową MBR
(zrób to koniecznie następnym razem!), odtworzyć ją, wyszukać partycje
po uszkodzeniu tego rekordu. Jeśli to nie ten soft, to pogrzeb dalej na tej
czy sąsiedniej stronie. Napisz, co wskórałeś.

--
Sławek [am-pm]