jak odzyskac zmazaną tablice partycji

Autor: koko (spam_out_kociako_wywal_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 20:31:05 MET DST

cze

Sytuacja na moim dysku wygladala tak (partycje):
1. ntfs,
2. partycja ext2,
3. swap,
4. extended-dos (2 dyski logiczne)

Poniewaz posypal sie win tak ze trzeba bylo reinstalki to odpalilem
system z dyskietki
(jaki ja bylem glupi ;( ) wlaczylem fdiska z win98, i usunalem partycje
nr 1
i ponownie stworzylem sobie partycje primary dos.

Niestety to bylo najglupsze posuniecie na swiecie, bo po restarcie mam
czysciutki
dysk bez partycji ;(((
(nie pytajcie dlaczego sam nie wiem dlaczego zrobilem taki debilizm,
bylo późno).

Zatem czy jest jakis program do odzyskania danych z mojego dysku i jesli
tak
to gdzie mozna takowy kupic lub sciagnac (jesli free).

Szukalem na googlu i w archiwum grup ale doszukalem sie tylko programu
teramitsu
(jakis japonski ich strona jest dla mnie nie do odczytania).
Znalazlem tez kilka firm ktore zajmuja sie odzyskiem danych z uszkodzonych
dyskow ale w moim przypadku nie o to chodzi.

pozdrawiam
KoKo