Re: ecs k7vza

Autor: Krzysiek (silverman_at_oldschoolmotherfucker.com)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 19:44:38 MET DST

Radosław Popławski <radekp_at_alpha.net.pl>, wrote in

> Miałem, nie ma różnic (oprócz diód na MSI).

To najwyzszy czas na okularki.

> LOL, podaj mi w końcu _coś konkretnego_ zamiast bzdurnych ogólników
> rodem od sprzedawców. Procent zwrotów, błędy w wykonaniu.

Widzialm juz kiedys Twoja dyskujsje na podobny temat, Ty jestes poprostu
"(t)o(d)porny" na wszelkie argumenty. ECS zjechal z jakoscia swoich plyty
czy chcesz tego czy nie. Ty jestes zadowolony a setki ma problemy. I to
wcale nie z powodu ze tak duzo sprzedaje (inny tez sprzedaja bardzo duzo a
jakos nie maja tak duzo zwrotow). ECS celuje w rynek _very_low_end_
zjechal z kosztami produkcji (niskie ceny ECS nie biora sie z kosmosu
tylko musi na czym oszczedzac czyli nizszej jakosci komponenty,
laboratoria, inzynierowie, mniej kasy na badania i testy, procesy
produkcyjne oraz kontrole jakosci) i niestety z jakoscia oferowanych przez
siebie produktow. Jak tego nei widzisz to Twoj problem i nie probuj tu
wciskac kitu ze ECS nie rozni sie niczym od analogicznej plyty MSI.

--
Krzysztof Szczepanek mailto:silverman_at_go2.pl
!!Music's for you and me, Not the fucking industry!!