PROSZE O POMOC!!!!!

Autor: pecet (michal522_at_wp.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 19:28:56 MET DST

Ludzie pomozcie pilnie!!! Otoz 2 dni temu wymienilem sobie sprzet ( solek
75drv4 , athlon xp 1600+ ).Jak dotad wszystko było ok. ( co prawda plyta nie
chciala ruszyc z moja karta muzyczna , ale i tak ma wbudowana ) , jednak
dzisiaj gdy włożyłem nowa sieciowe dzieja się dziewne rzeczy ( komputer się
sam wylancza ). Watpie aby było to wina karty sieciowej ,ale musze
powiedziec iż jestem mocno zdenerwowany :). Nie chodzi tu bynajmniej o
przegrzewanie procesora bowiem mam wkoncu dodatkowy wiatrak na obudowie ,
pozatym działam z otwarta obudowa i na dodatek pierwszy reset miał miejsce
tu po wlanczeniu kompa. Termometr wskazuje przeciętnie 40-41C. Jednak biore
mala skale bledu bowiem jest zalazony przezemnie :). Proszę , może miał ktos
podobne objawy , bądź wie czym jest to spowodowane. Zalezy mi na szybkiej
odpowiedzi bowiem nie chce aby mi się cos "spalilo" , chociaż chociaż tak
mam gwarancje :)

--
Pozdrawiam
Pecet