Re: testowanie fdd

Autor: mariusz (toudikk_at_go2.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 15:39:36 MET DST

> ale w celu czgo zbadania szybkosci poprawnosci zapisu , czy ja sie myle
> czy stacja to standart i zapisuja wszystkie tak samo , nie wiem bo nie
> ma stacji moze sie cos pozmienialo

dokladnie tak - chodzi mi o poprawnosc zapisu odczytu, cos co daloby
napedowi popalic a nie musialbym robic tego recznie np formatowac kopiowac
itp a programik ma sie zajac kompleksowym meczeniem napedu i na koncu ladnie
napisal czarno na bialym czy fdd jest ok lub sprawia takiego wrazenie :)a
pomiar predkosci tez byby ciekawy :)))

mariusz