Notebook i myszka PS2

Autor: Nameless (newsam_at_poczta.onet.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 15:41:05 MET DST

Wracam jeszcze raz z tematem gdyz nie udalo mi sie go rozwiazac.

Mam Laptopa IBM A20p, myszka Logitech - chce ja miec dostepna pod DOS'em.
Probuje ja podlaczac na PS2 sterownik mi jej nie widzi.
Caly czas mam komunikat mouse in sot responding.

Czy probowaliscie kiedys z myszka na waszych notebookach w dosie cos zrobic?

Czy track point jest widoczny w dosie?

Jak mozna sprawdzic czy pod dosem myszka jest widziana przez system?

Chcialbym zagrac w jakies stare gierki i jednyny problem jaki mam na drodze
to wlasnie mycha...

Prosze o wsparcie

Andrzej