Re: problem bardzo dziwny :(

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 15:17:56 MET DST

> cos nowego... Teraz Windows twierdzi ze moje oba napedy to "DYSKI
WYNMIENNE"
> co jest oczywista bujda. Jak mam to naprawic ?
heh, nie przejmuj się...
Winda pamięta, że coś było podłączone, ale nie może tego odczytać, no to
wniosek, że to dysk wymienny...
Zakładam, że odłączyłeś zasilanie od tych napędów ?? Jak wszystko
popodłączasz , będzie ok (oczywiście, po wymianie zasilacza...)

> PS chyba zaraz wyrzuce ten komputer bo mnie wkurza
Zrób tak!!!! Pomóc- nie pomoże, ale lepiej się poczujesz....;)))
pozdro...
sprocket