Re: problem bardzo dziwny :(

Autor: Rafał Tomasik (rafal_at_zt.kielce.tpsa.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 14:43:02 MET DST

"Paweł Wanasz" wrote:

> Witam wszystkich grupowiczow
>
> Pilnie potrzebuje pomocy. Posiadam dwa napedy: DVD/CD oraz nagrywarke CD. Od
> dwoch dni przy probie wlozenia jakiejkolwiek plyty do ktoregokolwiek napedu
> w Windowsie 98 nastepuje rzecz niesamowita - komputer sam sie restartuje.
> Wyglada to tak jakby ktos nagle odcial doplyw pradu. Wczesniej bywaly
> problemy przy starcie komputera na poziomie gdy BIOS stwierdzal jakie mam
> napedy w komputerze - zawieszal sie, migal wszystkimi swiatelkami na
> klawiaturze i buczal brzeczyk.
> [...]

spotkałem sie kiedyś z podobnym problemem
winny był tutaj mało wydajny zasilacz
ot, po włożeniu płyty napęd CD przy rozruchu
potrzebował trochu wiecej prądu, wiec napiecie spadało
i następował zwykły reset komputera ...

no, ale to był stary 'rzęch komputer' ....
więc jeżeli masz solidny zasilacz, to problem lezy w czyms
zupełnie innym

R.