Re: jak skopiowac partycje?

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 12:00:32 MET DST

Użytkownik "Tomasz Wołoncewicz" <EXT-tomasz.woloncewicz_at_nokia.com> napisał w
wiadomości news:1Q9%8.9430$ws6.191762_at_news2.nokia.com...

> Tak tak dokladnie! :) Ale wydaje mi sie ze ten klucz i tak trzeba
> wygenerowac bo przy jakich kolwiek dalszych instalacjach an tym systemie
win
> 2000 zacznie sie sypac.
> Szczeze mowiac nie kozystalem z ghostwalkera, on generuje CIDa po zdjeciu
> Image-u? SysPrep robi to w ten sposob ze zdejmuje CIDa ze swiezo
> postawionego systemu potem sie robi Image i jak sie go odtwaza na kompie
> sam Windows generuje sobie nowy ;)

ja zawsze uzywalem ghostwalkera po klonowaniu dyskow z win2k/nt. Gdy do
zrobienia bylo kilkadziesiat kompow bez kart sieciowych to wygodniej bylo
kopiowac z drugiego dysku (disk to disk), a gdy kompy mialy karty sieciowe
to robilo sie po 10 na raz z serwera i image dysku/partycji sytemowej. Nie
uwazam ze sklonowany system nie pracujacy w sieci mialby sie sypac przy
jakis dalszych instalacjach, bo niby dlaczego ?

pzdr.
trzmiel