Re: jak skopiowac partycje?

Autor: Tomasz Wołoncewicz (EXT-tomasz.woloncewicz_at_nokia.com)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 12:01:33 MET DST

> chodzi Ci chyba o nowy CID dla win2k/NT generowany po ghoscie np. przez
> Ghostwalkera ?
> bez niego komputery z sklonowanym systemem nie moga pracowac w sieci
> lokalnej.
> jesli o to chodzi to koledze ktory bedzie klonowal dysk nie jest on
> potrzebny :-)

Tak tak dokladnie! :) Ale wydaje mi sie ze ten klucz i tak trzeba
wygenerowac bo przy jakich kolwiek dalszych instalacjach an tym systemie win
2000 zacznie sie sypac.
Szczeze mowiac nie kozystalem z ghostwalkera, on generuje CIDa po zdjeciu
Image-u? SysPrep robi to w ten sposob ze zdejmuje CIDa ze swiezo
postawionego systemu potem sie robi Image i jak sie go odtwaza na kompie to
sam Windows generuje sobie nowy ;)