Re: pada mi dysk???

Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 11:53:18 MET DST

shamal_at_poczta.onet.pl wrote in <5db6.0000170d.3d3c252d_at_newsgate.onet.pl>:

/ciach.../

>No niestety - sprawdzalenm te opcje wczoraj. W procedurze przyznawania numeru
>RMA nie przewidziano kraju "Polska" - trzeba kliknac na link w stylu "My
>country is not listed" a tam jest tylko krotki texcik, ze prosza o
>kontaktowanie sie ze sprzedawca :>

A u mnie zaczely sie komplikacje. Wiekszosc czesci komp. kupuje w
Artlandzie w Warszawie. Niestety dysk musialem kupic w mniej renomowanej
firmie. Wczoraj wydobylem go z komputera i ku wlasnemu zaskoczeniu
odkrylem, ze ma on jeszcze gwarancje sprzedawcy (2 lata od daty produkcji).
Dzwonie wiec do firmy K&K Komputer s.c., pod podanym na gwarancji telefonem
zglasza sie pizzeria - firmy nie ma pod tamtym adresem od ponad roku.
Zaraz przeprowadze male sledztwo - ale wyglada na to, ze firma sie zwinela,
byc moze funkcjonuje pod inna nazwa. Zakladajac, ze tak sie stalo - co moge
zrobic z dyskiem ? Probowac to zalatwic z IBMem w Londynie ? Chyba male
szanse...

W.