Re: kt266a czy kt333

Autor: sprocket (sprocket_at_sys.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 09:40:13 MET DST

> a znajdziesz takie wypasione plyty z kt266 zeby mialy RAIDa , USB 2.0
> .......... itd poza tym przeciez mozna poczekac az kosci pamieci ciut
> stanieja , wejda nowe i DDR333 spadna ,

Microstar K7T266 Pro - jest robiona w różnych wersjach, z USB 2.0 i RAID
też.
I co Ci dadzą te 333 ? Tak naprawdę to ma sens dopiero na procesorach z
wyższym FSB. Taki sam bajer, jak UDMA 133 ;(
Kupuję płyty na maxsa....hehe, a potem się okazuje, że nowsze rozwiązania
nijak do mojej "przyszłościowej" płyty nie chcą pasować... Nie ma sensu
kupować na wyrost, chyba że w przyszłości zamierzasz do swojej płyty wsadzić
jakiś istniejący, ale aktualnie zbyt drogi procesor....Natomiast żaden
aktualnie sprzedawany procesor AMD nie wykorzysta pamięci 333
sprocket