Modem Microcom DeskPort Pocket - problemy :(

Autor: Lulek (lu_lek_at_irc.pl)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 04:40:32 MET DST

Witam,
pozyczylem od kolegi na pare dni modem
Microcom DeskPort Pocket i teraz mam z nim
pare problemow, win xp instaluje mi go jako
Lucent Venus Modem PnP, a wtedy nie wykorzystuje
chyba pelnych 56K, tzn. wykrywa poprawnie
ale po chwili instaluje takie sterowniki,

jak zainstaluje juz jako lucent to mam problemy
z callbackiem internetii, czy ktos uzywa moze
takiego modemu w takim polaczeniu ?
jesli tak to prosze o wiadomosc jakich uzywa
sterownikow i skad je pobrac

Pozdrawiam
Lulek