Re: informacje na temat Dell CPx

Autor: robert slawinski (robert_at_toutfait.com)
Data: Tue 23 Jul 2002 - 03:41:36 MET DST

On Mon, 22 Jul 2002 20:42:24 +0200, "Grzegorz Kocój" <gkocoj_at_wp.pl>
wrote:

>Witam
>
>Zamierzam kupić notebooka firmy Dell z zegarem ok 500 MHz nie wiem jednak
>czy nie lepiej jest wybrać model innej firmy np. Toshiba - jeśli ktoś ma
>jakieś doświadcenia z tym sprzętem lub zna ciekawe miejsca z testami
>notebooków to prosze o informacje.

u mnie w pracy uzywamy 5 roznych modeli laptopow toshiby.
najmniejszego problmemu nigdy z nimi nie bylo. nawet jak kolesie
wylewali na nie wode. mamy jeszcze kilka vaio sony, ale one juz nie sa
takie bezproblmeowe i dwa z nich byly juz w naprawach. takie sa moje
doswaidczenia z toshiba. z dell'a laptopami nie mam zadnych. <rs>

--
if you are not paranoid, means you are not paying any attention.