Re: Dx8.1 Winxp + Amd

Autor: posazek (posazek_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 19:16:46 MET DST

Użytkownik "PeJot" <skasujto.kpejot_at_skrzynka.pl> napisał w wiadomości
> M$ źle napisał kawałek kodu w directx8.1-winxp, zoptymalizowany
> dla procków Amd i gierki mogą wyskakiwać bez powodu do "pulpitu".
>
> Dlaczego nie mogli się pomylić w części optymalizowanej dla P4 ?!
>
> http://support.microsoft.com/search/preview.aspx?scid=kb;en-us;Q321178
>
> PeJot

Mam Windows XP Profesional EN. Nie bardzo wiem jaki Direct X tam siedzi ale
mam problemy ze stabilnoscia Geeforca 2 Ti i z tego co pamietam zdazaly mi
sie "wyskakiwania gry do pulpitu" np 3DMark poprostu znika mi z ekranu przy
niektorych testach itp. Moze podasz mi dokladny link do pliku - patha ktory
usunie ta usterke, mam AMD Durona Morgana, szukalem na stronach Microsoftu
ale tam trudno co kolwiek znalezc, duzy gaszcz tresci.
Bede Bardzo wdzieczny.