Re: problem z apgrejdem liteona

Autor: Janek (nospam-nothing_at_polbox.com)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 19:17:53 MET DST

> wlasnie kupuje LTR 32125w i mam zamiar go przerobic na 48125w, ale
> powiedzieli mi, ze tego modelu sie nie da przerobic na 48. "jak
> powiedzal serwisant, nic z tego, zrabiesz nagrywarke, dopiero 40x mozesz
> upgraejdowac(...)inny procesor zapisu i inna dlugosc fali lasera".
> ludzie, powiedzcie ze to nieprawda

Jezeli to na pewno _32125_ a nie 32123 to da sie przerobic, a serwisant
wciska kit. Hmmm... zwlaszcza z ta "inna dlugoscia fali" LOL. Co najwyzej
moze dawac za mala moc aby nagrywac x48 na wszystkich nosnikach, ale jak
czytalem forum na cdfreaks to nikt nie mial takiego problemu. Zreszta nie ma
ryzyka, w razie czego wgrywa sie stary bios i oddaje do serwisu ;-).

Pozdro.
- Jan.