Re: Pytania dot. nagrywarki

Autor: Kaol (kaolsz_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 18:46:49 MET DST

> Witam. Kupiłem swoją pierwszą nagrywarkę (LG 8320B) i chciałbym się
> dowiedzieć czy:
> 1.płytę cdrw na początku trzeba sformatować??? Pytam bo żaden program nie
> widzi jej.

Zależy do czego chcesz jej używać.
Jesli ma służyć jako dyskietka to trzeba sformatować InCD, czy jakoś tak.
Jeśli jako zwykły CD to trzeba ją tylko wyczyścić jeśli jest coś na niej
nagrane.

> 2.skopiowałem sobie grę z cd na cd z tym że po instalacji gra nie
> chodzi...słyszałem że trzeba przegrywać z korekcją błędów czy coś takiego.
> tamta płyta to pirat więc kopiowałem jak leci myśląc że będzie ok.

Pewnie pirat tez był z zabezpieczeniami, stosuj CloneCD do nagrania i
ClonyXXL do wykrycia zabezpieczeń.

> 3. Program dołączony do nagrywarki (roxio) od jakiegoś czasu pokazuje że
> wykrywa jakiś błąd przy finalizowaniu płyty. czym to jest spowodowane???

Polecam Nero.
Możliwe że coś jest nie tak z nagrywarką ;(
Możliwe że trafiłeś na trefny egzemplarz.

PS.
I niech nikt nie mówi że LG jest super.

Pozdrawiam.

--
Zapraszam na http://karol.trynek.gliwice.pl
LiVe is brutal and full of zasadzkas. LiVe is Sound Blaster.