Pytania dot. nagrywarki

Autor: Barteck (barteck-_at_poczta.gazeta.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 18:19:36 MET DST

Witam. Kupiłem swoją pierwszą nagrywarkę (LG 8320B) i chciałbym się
dowiedzieć czy:

1.płytę cdrw na początku trzeba sformatować??? Pytam bo żaden program nie
widzi jej.
2.skopiowałem sobie grę z cd na cd z tym że po instalacji gra nie
chodzi...słyszałem że trzeba przegrywać z korekcją błędów czy coś takiego.
tamta płyta to pirat więc kopiowałem jak leci myśląc że będzie ok.
3. Program dołączony do nagrywarki (roxio) od jakiegoś czasu pokazuje że
wykrywa jakiś błąd przy finalizowaniu płyty. czym to jest spowodowane???
Z góry dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam
Barteck
barteck-_at_poczta.gazeta.pl
www.moja-galeria.prv.pl