Re: LCD ... firma ?

Autor: Andrzej (Andrzej_at_post.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 18:02:15 MET DST

zebym mogl to bym tak zrobil ,ale mieszkam w takei dziurze ,ze tu nawet 17
cali nie maja w zadnym sklepie :-(
pozostaje mi tylko czyjas opinia i testy , choc wiem ,ze to nie to co samemu
oblukac , a potem to wysylka
A jak jest w Poznaniu ? Jest ktos z Poznania i zna moze sklep gdzie sa lcd
17 i 18 cali ?