Autor: Wojciech Skrzypinski (usun.skrzyp_at_hot.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 15:29:49 MET DST
egghead_at_wp.pl (Egghead) wrote in <Xns92539929DCBD41972_at_193.110.120.9>:
/ciach.../
>Niestety - typowe objawy padu IBM (pochowalem ich sporo, wszystkie
>chrobotaly przed smiercia).
Moj (IBM DTLA 20 GB, 5400, bufor 384 kB) zlapal troche bad sectorow i
startuje tak jakby z opoznieniem wydajac przy tym dziwny dzwiek (strzela).
Czy BS sa podstawa do reklamacji ? W koncu to fizyczne uszkodzenie
nosnika...
/ciach.../
>Sprobuj Drive Fitness Test
>(http://www.storage.ibm.com/hdd/support/download.htm#DFT) specjalnie do
>IBM
Moj dysk ma BS widoczne podczas formatowania, DFT nie pokazuje nic zlego...
/ciach.../
>Powinny byc 3 lata, poszukaj stickera hurtowni i sprobuj u zrodla. Z
>tego, co ludzie pisali reklamacja u IBM jest niepoplacalna (chyba, ze
>przez przedstawiciela na polske - zobacz w archiwum, ktos pisal, ze za
>61 zl; trudno w to uwierzyc)
Wlasnie zbadalem ta sprawe. Dysk kupilem od warszawskiej firmy dostajac
24 m-ce gwarancji - okres ten juz najprawdopodobniej minal. Dzwonilem
do ABC Data - oni posrednicza w reklamacjach, ale TYLKO dla swoich
klientow. Dzwonilem do IBM Polska - oni w ogole nie zajmuja sie dyskami
OEMowymi. Jedyne co mi pozostaje to kontakt z IBM w Wielkiej Brytanii
i dowiedzenie sie czy jest szansa wymiany.
W.
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Wed 19 May 2004 - 01:04:47 MET DST