Re: Matrixy mi sie robia...

Autor: piter12 (piter_12_at_poczta.fm)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 15:03:31 MET DST

Użytkownik "abs" <abs_at_alpha.net.pl> napisał w wiadomości
> Od dosc dawna juz podczas pracy na kompie pojawiaja mi sie na ekranie
> takie dziwolagi jak np:
(...)
> Karty graficznej chyba nie, bo
> mam dwie karty, uzywam ich z zalenosci od potrzeb i zjawisko to wystepuje
> tak na jednej jak i drugiej. Jakies sugestie ?
> Dzieki,
> ABS

Z odpowiedzi sadzac, nikt nie wie dlaczego tak sie dzieje..... Ja tez
niewiele nowego wniose do tematu, ale na podstawie moich walk z 'Matrixami'
wykluczam konflikt hardware'owy.
Mialem identyczna sytuacje- krzaczki na ikonkach. Cholernie irytujace-
ikonki zmienialem recznie, zeby wygladaly estetyczniej, ale w koncu dalem
sobie spokoj. Po pewnym czasie i tak przyszedl czas na reinstal windy, i do
tej pory jest OK. W sprzecie nic nie zmienialem (D850, Soltek, GF256SDRAM,
SB Live) , wiec dlatego sadze ze to nie sprzet.

Pozdr.
p12