Re: Matrixy mi sie robia...

Autor: Luc (Luc_at_becznica.org)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 12:19:51 MET DST

"abs" <abs_at_alpha.net.pl> wrote...

> Mam SB128 + to co na plycie K7S5A wylaczone w biosie.
> ABS

Pytałem, bo miałem kiedyś podobną rzecz i po kilku tygodniach "walki"
(zmiany sterowników itp.), znalazłem post w google, że karty dźwiękowe
na układach Yamahy działają tak dziwnie na niektóre karty graficzne na
GeForsach, w pierwszym momencie nie chciało mi się w to wierzyć, ale
potem wymieniłem karte i jak ręką odjął problem zniknął.

Luc