Re: Wyjście video

Autor: /\\rkhan (arkhan_at_2com.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 09:25:40 MET DST

,
> Moje pytanie dotyczy karty graficznej Prolink GeForce2 mx400/64mb =
wyjście
> tv. Gdy podłączam wyjście tv z wejściem na telewizorze to gdy przełączam
> komputer na obraz z telewizora to obraz jest czarnobiały. Nie wiem czy to
> wina telewizora(THOMPSON 21 cali) czy może karty graficznej.
> Sterowniki to te które znajdują się na płycie dostarczonej z kartą
> graficzną. Proszę o pomoc. Karta jest nowa, więc mam możliwość wymiany
> jeżeli okazałoby się, że jest to wada fabryczna.

Domyślam się, że łączysz się z TV kablem s-video-->scart.
Sprawdź, czy twój TV obsługuje tryb s-video (wiem, że niektóre Thomson'y
obsługują). Jeśli nie, to albo połącz się przez wyjście composite na karcie,
albo zewrzyj sygnały luminacji i chrominacji we wtyczce scart (piny chyba 15
i 20). Schemat masz tu: ht
tp://www.republika.pl/krzyskargul/www/tvout/tvout.htm

Arkhan.