Wyjście video

Autor: miqu (mjeremy_at_interia.pl)
Data: Fri 19 Jul 2002 - 21:36:16 MET DST

Witam,
Moje pytanie dotyczy karty graficznej Prolink GeForce2 mx400/64mb = wyjście
tv. Gdy podłączam wyjście tv z wejściem na telewizorze to gdy przełączam
komputer na obraz z telewizora to obraz jest czarnobiały. Nie wiem czy to
wina telewizora(THOMPSON 21 cali) czy może karty graficznej.
Sterowniki to te które znajdują się na płycie dostarczonej z kartą
graficzną. Proszę o pomoc. Karta jest nowa, więc mam możliwość wymiany
jeżeli okazałoby się, że jest to wada fabryczna.
Pozdrowienia
MJeremy