Re: Prolink GF2MX400

Autor: --vladi (xxxhajdut_at_interia.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 11:34:29 MET DST

> A tak BTW: dziala ci normalnie TV-Out (znaczy czy mozesz je wlaczyc z
> zakladki TwinView)? U mnie nie da sie i chyba nic tego nie zmienia. TV-Out
> dziala tylko przez program TV-Tool. Nie wiem czy to ogolna przypadlosc
> Prolinkow czy moj egzemplarz jest jakis lipny. Dodam ze w linuxie TV-OUT
> smiga jak nalezy.

aby tv dzialalo musisz
zainstalowac najnowsze sterowniki
wylaczyc pc,
podlaczyc kabelkiem do TV
wlaczyc TV i sprawdzic w ustawieniach tv czy wszystko ok (u mnie mozna
wybrac przez ktore gniazdo ma isc sygnal s-video)
wlaczyc komputer
moze sie sypnac odswiezanie i rozdzielczosc ale obraz powinien pojawic sie
na tv (oczywiscie po wlaczeniu tej opcji w aktywnej zakladce TwinView

powodzenia
--vladi