Re: K. grafiki w powerstrip

Autor: crossmen (adams_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 06:00:28 MET DST

Użytkownik "Piotrek" <kick_me_at_o2.pl> napisał w wiadomości
> Co do karty grafiki to zrobilem troche zamieszania, jak zawsze :).
> Na http://www.pc.com.pl/lab_pokaz.asp?lab=158&str=1004 znalazlem
porownanie
> kart Chaintech GeForce2 MX200 i GeForce2 MX400 i przy okazji dopatrzylem
;)
> sie dodatkowej zakladki w powerstripie (performance), no ale mam wolejsza
> pamiec karty (143.18MHz) :(((

mialem to samo....niestety ale masz karte o tandetnych widocznie pamieciach
i producent wolal zmniejszyc czestotoliwosc taktowania....udalo mi sie
reklamowac i dostalem prawidlowa MX400, czyli taka ktora ma taktowanie min.
166 Mhz...

> Czy ktos bawil sie ustawieniami zegara, pamieci karty i czy ma to wplyw np
> na wzrost wydajnosci? Czy moge ja tak uszkodzic?

jak przesadzisz to owszem...ale sprobuj ustawic w powerstripie np.
220/166...i pewnie bedzie chodzic troche szybciej ale pojawia sie
artefakty....niestety takie karty nie nadaja sie do
przetaktowania....koniecznie reklamuj! z prawdziwa MX400 w 3dmarku musisz
miec okolo 2700-2800 punktow!

crossmen