Re: K. grafiki w powerstrip

Autor: Piotrek (kick_me_at_o2.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 03:53:54 MET DST

Co do karty grafiki to zrobilem troche zamieszania, jak zawsze :).
Na http://www.pc.com.pl/lab_pokaz.asp?lab=158&str=1004 znalazlem porownanie
kart Chaintech GeForce2 MX200 i GeForce2 MX400 i przy okazji dopatrzylem ;)
sie dodatkowej zakladki w powerstripie (performance), no ale mam wolejsza
pamiec karty (143.18MHz) :(((

Czy ktos bawil sie ustawieniami zegara, pamieci karty i czy ma to wplyw np
na wzrost wydajnosci? Czy moge ja tak uszkodzic?

Z cpu nadal aktualne, chcialbym z wiedziec ciekawosci dlaczego po zmianie
tamtych parametrow proc nie jest rozpoznawany jako xp1800+

Piotrek