Re: Dobry monitor 17"

Autor: Piotrek (kick_me_at_o2.pl)
Data: Mon 22 Jul 2002 - 01:00:15 MET DST

Użytkownik "Lukasz Bajoński" <lukasz_at_gt.pl> napisał w wiadomości
> Wiem że problem wyboru monitora wraca bardzo często, jednak
> dotychczasowe wypowiedzi nie do końca odpowiadają na moje wątpliwości.

Moze LG? Ciesza sie renoma, sa dobre, wg. mnie bardzo, rozpietosc cenowa od
ok. 800zl w gore. Jest tez tzw. plaski, dobrze widac, obraz wyrazisty,
energooszczedne itp itd. Co tu gadac: LG dobry do biura i domu. Oczywiscie
zdarzaja sie felerne egzemplarze, jak wszedzie. Zastanow sie nad modelem
zeby nie przeplacic. Blisko 1500 zl (Mitsubishi, Iiyama) to troche duzo,
chyba ze jestes grafikiem komputerowym ale wtedy poswiec lepiej kase na 19",
21".

Sony tez dobre, Highscreeny czlkiem niezle ale nie wiem czy do twoich
zastosowan. Najlepiej obejrzyj wszystkie modele dostepne w sklepie, moze
puszcza Ci jakac animacje/film i pomacaj :) jakby pomoglo to w wyborze.